Home > Uncategorized > DUTCH ARTICLE: Integrated Customer Engagement de uitdaging voor 2012 en verder?

DUTCH ARTICLE: Integrated Customer Engagement de uitdaging voor 2012 en verder?


Beste lezer,

Klik weg, lees dit artikel even (en kom dan weer terug…): http://www.adformatie.nl/nieuws/bericht/individuele-dialoog-bedrijven-met-klanten-moeilijk/

Verrassing?

Dacht het niet… De echte uitdaging is namelijk voor de hand liggend: wat gaan we eraan doen?

Welke gevolgen heeft dit voor mijn marketing plan 2012?

Hoe kan ik dit meetbaar maken, en ook nog uitleggen aan de baas?

Welke wijzigingen in mijn organisatie, mijn processen en mijn ondersteunende tools moet ik doen? Hoe implementeer ik dat?

Meld je aan voor de ICEwebinars (www.icewebinars.com).

 

Categories: Uncategorized
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment